Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official TrailerVideo

Video Parodi Avengers: Infinity War Tunjukkan Bagaimana Penamat Filem Tersebut Harus Dibuat


Penamat filem Avengers: Infinity War benar-benar membuatkan para penonton terutamanya peminat filem-filem Marvel terkejut. Dengan kematian hampir separuh adiwira Avengers termasuk Guardians of the Galaxy dan kemenangan supervillain Thanos, membuat penonton rasa tidak sabar untuk menyaksikan Avengers 4 dan melihat bagaimana para adiwira bangkit menewaskan Mad Titan yang kini memiliki kesemua ‘Infinity Stone”

Bagaimanapun, pengakhiran filem tersebut menimbulkan pelbagai perdebatan dikalangan peminat tentang bagaiman filem tersebut harus ditamatkan. Malah, tak kurang juga yang marah dengan tindakan Star-Lord (Chris Pratt) yang menyebabkan Avengers gagal untuk merampas Infinity Gauntlet dari Thanos.

Sebuah video parodi yang dihasilkan oleh ‘tim’  “How It Should Have Ended” telah menghasilkan video yang menunjukkan bagaimana filem tersebut harus ditamatkan. Jika Doctor Strange versi Marvel Cinematic Unvierse hanya dapat melihat satu kemungkinan, Doctor Strange versi  “How It Should Have Ended” telah melihat 5 cara untuk menewaskan Thanos. Anda boleh bagaimana filem Avengers: Infinity War harus ditamatkan di pemain video dibawah.


Related posts

Rob Liefeld Puji Urutan Aksi DEADPOOL & WOLVERINE, Sifat Yang Terbaik Selepas WINTER SOLDIER

Kakimuvee

Easter Egg Mayat ANT-MAN Di Paparkan Dalam Trailer Terbaru DEADPOOL & WOLVERINE

Kakimuvee

Klip Video FALL GUY Papar Babak Lagak Ngeri Yang Penuh Aksi

Kakimuvee

Trailer What If…? Musim 2 Pratonton Siri Animasi Terbaru MCU

Kakimuvee

Kutipan The Marvels Menyusut 78% Pada Minggu ke-2

Kakimuvee

Pengarah Destin Daniel Berundur Dari Projek Avengers: The Kang Dynasty

Kakimuvee