Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Berita

TGV Sertai Disney & Maybank Untuk Lancar ‘MARVEL SUPER PASS’


Dengan rentetan filem blockbuster Marvel yang akan tiba di layar perak tahun ini, TGV telah bekerjasama dengan Maybank & Disney untuk memperkenalkan pas filem Marvel eksklusif yang menawarkan akses kepada peminat kepada 3 filem Marvel terbaik tahun ini pada nilai hebat!

Tersedia secara eksklusif melalui TGV Eshop, The Marvel Super Pass ialah E-kad maya yang mengandungi lima (5) tiket filem yang boleh ditebus untuk mana-mana atau ketiga-tiga filem Marvel Studios, Doctor Strange In The Multiverse of Madness, Thor: Love & Thunder dan Black Panther: Wakanda Forever.

Selain itu, Ahli Kad Maybank akan menerima dua tiket wayang tambahan percuma untuk setiap Marvel Super Pass yang dibeli! Dengan filem blockbuster utama ini ditayangkan di pawagam tidak lama lagi, Marvel Super Pass menyasarkan untuk memberi ganjaran kepada peminat Marvel dan ahli kad Maybank dengan penjimatan yang lebih besar apabila multiverse berkembang!

Marvel Super Pass tersedia untuk pembelian mulai 20 April 2022 dan seterusnya, sementara stok masih ada. Beli sekarang di https://www.tgv.com.my/eshop


Related posts

Rob Liefeld Puji Urutan Aksi DEADPOOL & WOLVERINE, Sifat Yang Terbaik Selepas WINTER SOLDIER

Kakimuvee

Easter Egg Mayat ANT-MAN Di Paparkan Dalam Trailer Terbaru DEADPOOL & WOLVERINE

Kakimuvee

Alien: Romulus Menjadi Tajuk Rasmi Untuk Filem Alien Terbaru Arahan Fede Álvarez

Kakimuvee

Teaser MOANA 2 Dedahkan Tarikh Tayangan Sekuel Terbaru Disney

Kakimuvee

Review Filem: The Marvels (2023)

Kakimuvee

Pixar Sedang Membangunkan Projek Terbaru ‘CARS’

Kakimuvee