Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia Video

[VIDEO] Song Seung Heon Berjanji Untuk Cari Pembunuh Misteri Dalam Teaser Terbaru “Voice 4”

Voice 4 telah mendedahklan poster terbaru. 

Teaser terbaru bermula dengan Derek Jo memasuki kawasan jenayah dengan bantuan Kang Kwon Joo. Dia dengan segera mengatakan, “Saya mendengar suara mangsa. Tolong cepat. Tidak ada masa.” Adegan berubah, dan Derek Jo dapat dilihat pada kamera keselamatan. Seseorang mengintipnya, dan kemungkinan besar itu adalah penjahat.

Video itu melihat sekilas pembunuh misteri yang memakai baju hujan hujan hitam. Dia mengenakan senyuman mengerikan di wajahnya dan tertawa tanpa perasaan, mengisyaratkan bahawa dia bukanlah penjahat harian anda. Derek Jo memasuki sebuah bilik dan menjumpai mayat dalam beg hitam yang dibalut dengan cahaya berkilau. Dia kelihatan lebih serius dari sebelumnya, dan ada kilauan kegusaran di matanya. Dia berkata, “Apa pun kejahatan kamu, aku akan menangkapmu.”

Voice yang telah menayangkan musim pertamanya pada tahun 2017, adalah sebuah drama mengenai pusat panggilan kecemasan dan pekerja yang memerangi jenayah dengan hanya menggunakan maklumat terhad yang mereka dapat dari panggilan terdesak. Musim keempat yang akan datang bakal menyaksikan Golden Time Team menentang pembunuh keji dengan kemampuan pendengaran luar biasa yang menyaingi mereka sendiri.

Lee Ha Na mengulangi peranannya sebagai profiler Kang Kwon Joo, sementara Song Seung Heon akan memainkan peranan sebagai Derek Jo, ketua unit di Jabatan Polis Los Angeles yang akhirnya bekerjasama dengan Golden Time Team.

Anda boleh teaser trailer dibawah (via Soompi). Voice 4 akan memulakan tayangnya pada 18 Jun ini jam 10.50 malam waktu Korea Selatan.

Related posts

TUDUM: Netflix Umum Jadual Pelancaran Untuk Filem & Siri Korea Yang Akan Datang

Zulaikha

“Yumi’s Cells” Capai Rating Tertinggi, “One The Woman” Kekal No. 1

Zulaikha

iQiyi Sebarkan Cinta Terhadap Hallyu Dengan 9 buah K-Drama dan Filem Hebat di Suku Tahun Ke-4

Zulaikha

Rating “Hometown” Meningkat Pada Episod Ke-2, “Dali And Cocky Prince” Kekal No. 1

Zulaikha

SERIGALA LANGIT TAYANG DI ASTRO FIRST 25 SEPTEMBER 2021

Kakimuvee

Rancangan Variety “Unexpected Business” Mungkin Akan Kembali Untuk Musim Kedua

Zulaikha

Leave a Comment