Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official TrailerSlot Asia

[VIDEO] Jo Yeo Jeong Dituduh Membunuh Suaminya Dalam Teaser Drama Terbaru “High Class”

tvN telah mendedahkan teaser pertama drama akan datang High Class.

High Class adalah drama mister yang ditetapak di sebuah sekolah antarabangsa yang sangat mewah yang terletak di sebuah pulau yang indah. Jo Yeo Jeong memainkan peranan sebagai Song Yeo Wool, pengacara berjaya yang kehilangan segalanya ketika dia dituduh membunuh suaminya. 


Song Yeo Wool secara tiba-tiba mula membongkar misteri di sebalik kematian suaminya ketika dia bertemu dengan ibu teman sekelas anaknya di sekolah berprestij itu – yang kebetulan adalah wanita yang menjalin hubungan sulit dengan suaminya sebelum dia dibunuh.

Dalam teaser pertama, Song Yeo Wool mengimbau kembali kenangan bahagia bersama suami dan anaknya. Dia kemudiannya berkata “Wajah kosong dari hidupku yang pernah sempurna. Saya sudah menjadi wanita yang membunuh suami saya. “

Klip itu berakhir dengan Song Yeo Wool yang melihat pemandangan mengejutkan ketika foto keluarganya secara tidak sengaja hanyut di sungai.

Teaser kedua bermula dengan Song Yeo Wool dan anaknya kelihatan teruja ketika mereka menjelajah pulau yang indah dan sekolah antarabangsa. Nam Ji Sun, yang popular di kalangan ibu-ibu di sekolah antarabangsa (dilakonkan oleh Kim Ji Soo), mengatakan, “Kelas yang benar-benar tinggi perlu mencari kemahiran dan bakat yang diinginkan anak-anak mereka.”

Seorang wanita lain berkomentar dengan suara, “Kerana kualiti semua orang yang datang ke sekolah ini sangat tinggi …” dan Song Yeo Wool bertanya dengan cemas, “Adakah sangat sukar untuk masuk?”

High Class akan ditayangkan pada 6 September jam 10.30 malam waktu Korea Selatan. 

Sumber: Soompi

Related posts

THE ZONE: Survival Mission, Rancangan Varieti Korea Baharu Akan Tiba Pada Disney+ Hotstar Day

Zulaikha

Pelakon “Itaewon Class,” “Love In The Moonlight,” & “The Sound Of Magic” Bersatu Dalam Poster Untuk Rancangan Varieti Baharu

Zulaikha

“How Do You Play?” No. 1 Dalam Ranking Reputasi Jenama Rancangan Variety Untuk Bulan Ogos

Zulaikha

“Emergency Declaration” Lepasi 1 Juta Penonton Dalam Tempoh Kurang 4 Hari

Zulaikha

“Hansan: Rising Dragon” Berjaya Lepasi 4 Juta Penonton

Zulaikha

Siri Asli Disney/Pixar CARS ON THE ROAD Akan Membuat Debut Pada Hari Disney+ Hotstar, 8 September Ini

Kakimuvee

Leave a Comment