Tonton Klip Terbaru Glass

134
views

Sementara menantikan filem Glass yang akan ditayangkan di Malaysia pada 17 Januari ini, saksikan klip terbaru dari filem tersebut yang memamparkan pertarungan diantara David Dunn (Bruce Willis) dan The Horde (James McAvoy).

Glass merupakan sambungan kepada filem Unbreakable yang ditayangkan pada 2000 dan Split pada tahun 2016. M. Night Shyamalan kembali mengarahkan dan menulis siri terakhir Unbreakable ini disamping Jason Blum yang menjadi penerbit bersama-sama M. Night Shyamalan dan Marc Bienstock.

Sumber: Entertainment Weekly

Turut bersama dalam filem ini adalah Samuel L. Jackson sebagai Elijah Price, aka Mr. Glass dan Sarah Paulson sebagai seorang doktor psikatri yang merawat ketiga-tiga individu ini di hospital sakit jiwa. Anya Taylor-Joy kembali membawakan wataknya dalam filem Split sebagai Casey Cooke, iaitu satu-satunya tebusan The Horde/Beast yang terselamat.

Glass akan mula ditayangkan di Malaysia pada 18 Januari 2019, Universal Pictures akan mengedarkan filem ini di US manakala Walt Disney Studios akan mengedarkannya ke seluruh dunia

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here