Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Slot Asia

Teaser Terbaru “Joseon Exorcist” Papar Konflik Yang Begitu Tegang

Teaser terbaru “Joseon Exorcist” telah didedahkan kepada umum (via Soompi), memaparkan salah satu konflik yang bakal dilihat penonton dalam drama akan datang. Anda boleh menontonnya di pemain video dibawah. 

Dalam teaser baru, kegelisahan jelas terpampar di wajah Putera Chungnyeong ketika dia menghadapi makhluk misteri yang menyebabkan pertumpahan darah di Joseon, sementara Raja Taejong mengisyaratkan masa lalunya yang penuh rahsia dengan ketakutannya yang kuat tentang mayat yang kembali hidup. Chungnyeong juga kelihatan curiga terhadap ayahnya, Taejong.

Konflik lain dipaparkan adalah antara Putera Yangnyeong dan Im Tae Mi (Jeon No Min) ketika Im Tae Mi mengatakan, “Tidak pelik jika pemilik takhta kerajaan diganti.”

Ketika Taejong meramalkan, “Sekarang, Joseon akan dimanipulasi oleh cengkaman roh-roh jahat,” teaser itu menunjukkan Byeo Ri (Kim Dong Jun) diserang, seperti yang telah diramalkan oleh Taejong. Klip ini menimbulkan rasa ingin tahu tentang kebenaran di sebalik semangat jahat utama bernama “Azazel” dan jika Joseon dapat dilindungi dari diambil alih oleh mayat hidup. 

“Joseon Exorcist” ditetapkan setelah penubuhan dinasti Joseon, dan ia mengisahkan tentang mayat yang kembali hidup setelah dibunuh oleh keluarga diraja. Jang Dong Yoon berperanan sebagai Putera Chungnyeong, seorang pemuda ulat buku yang terpaksa berperang untuk melindungi Joseon dari roh jahat.

Kam Woo Sung berperanan sebagai Raja Taejong, seorang raja yang tidak berperasaan dan bertekad untuk mengawal roh-roh jahat yang telah mengambil alih kerajaan, tetapi secara diam-diam menyimpan rasa bersalah keatas pertumpahan darah yang disertainya untuk membantu ayahnya menubuhkan dinasti Joseon.

Park Sung Hoon berperanan sebagai Putera Yangnyeong, yang menandatangani kontrak berbahaya dengan roh jahat untuk melindungi orang tersayang.

Joseon Exorcist akan memulakan siarannya pada 22 Mac 2021. 

Related posts

“Vincenzo” & Song Joong Ki Paling Popular Untuk Minggu Ke-2 Berturut-turut

Zulaikha

Josh Ruben Hidupkan Permainan Video Seram Ubisoft Dalam Trailer “Werewolves Within”

Kakimuvee

Trailer “The Conjuring: The Devil Made Me Do It” Telah Dilancarkan, Akan Berstatus ‘R-rated’

Kakimuvee

[TRAILER] WarnerMedia And CATCHPLAY Announce New Taiwan Series ‘Trinity Of Shadows’

Isqandar

8 KOREAN MOVIES YOU’LL ENJOY WHEN YOU WANT SOMETHING DARK & GRITTY

Zulaikha

[TEASER] Musim Kedua “Love (ft. Marriage and Divorce)” Menjanjikan Lebih Banyak Pengkhianatan & Drama

Zulaikha