Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Slot Asia

Song Joong Ki Menjadi Anti-Hero Yang Tidak Dapat Dihentikan Dalam Teaser Terbaru “Vincenzo”

tvN telah melancarkan teaser terbaru drama akan datang Vincenzo yang menunjukkan bintang utama Song Joong Ki sebagai anti-hero yang tidak dapati dihentikan dalam usahanya mencapai misi membalas dendam.

Teaser terbaru memberi pandangan lain Vincenzo Cassano dan rintangan yang dihadapinya ketika berusaha memenuhi tujuannya untuk membalas dendam. Kapsyen menyatakan “orang asing yang sangat berbahaya bertemu dengan jiran yang sangat pelik.

Walaupun Vincenzo Cassano tidak takut untuk memulakan pergaduhan atau membunuh untuk mendapatkan apa yang dia mahukan, dia menghadapi pelbagai situasi yang membingungkan dengan jirannya yang ganjil.

Peguam muda Jang Joon Woo (dilakonkan oleh Taecyeon) berusaha untuk menghalang Hong Cha Young dari mendekati Vincenzo Cassano, dengan mengatakan, “Saya hanya bimbang tentang anda.” Namun, itu tidak menghalangnya menghampiri Vincenzo Cassano, dan dia bertekad untuk mengetahui kebenaran di sebalik rancangannya.

Klip itu juga turut memaparkan musuh yang akan dihadapi oleh Vincenzo Cassano, termasuk peguam Choi Myung Hee (Kim Yeo Jin), atau dikenali sebagai “viper”, dan Jang Han Seo (Kwak Dong Yeon), presiden Babel Group.

Kapsyen lain berjanji Vincenzo Cassano akan menghukum kejahatan dengan kejahatan. Choi Myung Hee dengan dingin memberi komen, “Tidak perlu banyak kekuatan di jari saya untuk mematahkan leher anda.”

Vincenzo Cassano berjanji, “Saya akan mendapatkannya kembali walau apa cara pun, dan saya akan memastikan anda semua membayar untuk apa yang anda lakukan.”

Vincenzo menceritakan kisah bekas peguam mafia yang kembali ke Korea kerana konflik dalam organisasinya. Setelah tiba di negara asalnya, peguam itu mendapati ada penjahat yang kejam, yang melanggar undang-undang dan melakukan jenayah yang tidak boleh dimaafkan. 

Dia berusaha untuk mencabar penjahat ini dengan caranya sendiri, cara anti-hero. Song Joong Ki kembali ke layar kecil untuk pertama kalinya sebagai anti-hero utama, Vincenzo. Di samping Song Joong Ki, aktres Jeon Yeo Bin mengambil peranan sebagai peguam wanita yang keras kepala dan cekal bernama Hong Cha Young.

Drama ini diarahkan oleh Kim Hee Won, yang pernah berkerja dalam The Crowned Clown dan Money Flower, dan ditulis oleh Park Jae Bum, yang pernah menulis The Fiery Priest, Good Manager, Good Doctor dan God’s Quiz.

Vincenzo turut dibarisi pelakon hebat seperti Taecyeon, Yoo Jae Myung, Kim Yeo Jin, Kwak Dong Yeon, dan Jo Han Chul. Drama terbaru ini akan ditayangkan di Netflix pada 20 Februari ini.

Sumber: Soompi

Related posts

“The Penthouse 2” Terus Cipta Rekod!, “Vincenzo” Catat Penurunan

Zulaikha

Drama Hit Tahun 2006, “Goong” Akan Dihasilkan Semula

Zulaikha

Teaser Terbaru “Joseon Exorcist” Papar Konflik Yang Begitu Tegang

Zulaikha

Lihat Poster IMAX “Rurouni Kenshin: The Final” Disini

Isqandar

Rating “The Penthouse 2” Terus Meningkat, Sementara “Sisyphus: The Myth” & “Mouse” Catat Satu Lagi Penurunan

Zulaikha

Navillera: Song Kang Makes A Perfect Transformation Into A Ballerino With Big Dreams

Zulaikha