Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Slot Asia

Saksikan Jang Dong Yoon & Kam Woo Sung Berusaha Menewaskan ‘Undead’ Dalam Teaser Terbaru “Joseon Exorcist”

SBS telah mengeluarkan teaser terbaru drama fantasi aksi akan datang Joseon Exorcist, yang memaparkan karakter Jang Dong Yoon dan Kam Woo Sung berusaha untuk menewaskan ‘undead’. Anda boleh teaser tersebut dibawah. 

Teaser bermula ketika Putera Kangnyeong (Moon Woo Jin) menghantar rombongannya untuk melihat apa yang dijumpai helangnya semasa berburu. Namun, mereka segera diserang oleh makhluk misterius dan menderita kematian yang mengerikan, serta menyebabkan kerajaan menjadi huru-hara.

Putera Kangnyeong tampak dirantai di sebuah ruangan yang diperbuat dari ais ketika dia disahkan menjadi ‘undead’, dan atas perintah Raja Taejong, Putera Chungnyeong dibawa berjumpa seorang dukun untuk melakukan upacara menghalau hantu pada putera muda itu.

Ketika mayat-mayat hidup semakin hampir, salah satu roh yang ditangkap mendesis, “Kami adalah tentera Azazel.”

Ketika Putera Chungnyeong dan Putera Yangnyeong bergegas ke pertempuran berdarah, satu suara secara tidak menyenangkan mengatakan, “Putera Kangnyeong harus diselamatkan agar negara ini menjadi milik Yang Mulia”.

Putera Chungnyeong bersumpah untuk menghentikan tentera mayat hidup, tetapi dia dengan tenang memberi amaran, “Jangan berfikir bahawa kamu dapat menghentikannya. Mayat hidup ini berbeza. “

Joseon Exorcist ditetapkan setelah penubuhan dinasti Joseon, dan ia mengisahkan tentang mayat yang kembali hidup setelah dibunuh oleh keluarga diraja.

Jang Dong Yoon berperanan sebagai Putera Chungnyeong, seorang pemuda ulat buku yang terpaksa berperang untuk melindungi Joseon dari roh jahat.

Kam Woo Sung berperanan sebagai Raja Taejong, seorang raja yang tidak berperasaan dan bertekad untuk mengawal roh-roh jahat yang telah mengambil alih kerajaan, tetapi secara diam-diam menyimpan rasa bersalah keatas pertumpahan darah yang disertainya untuk membantu ayahnya menubuhkan dinasti Joseon.

Park Sung Hoon berperanan sebagai Putera Yangnyeong, yang menandatangani kontrak berbahaya dengan roh jahat untuk melindungi orang tersayang.

Joseon Exorcist akan memulakan tayangannya pada 22 Mac 2021. 

Sumber: Soompi

Related posts

“The Penthouse 2” Terus Cipta Rekod!, “Vincenzo” Catat Penurunan

Zulaikha

Drama Hit Tahun 2006, “Goong” Akan Dihasilkan Semula

Zulaikha

Teaser Terbaru “Joseon Exorcist” Papar Konflik Yang Begitu Tegang

Zulaikha

Lihat Poster IMAX “Rurouni Kenshin: The Final” Disini

Isqandar

Rating “The Penthouse 2” Terus Meningkat, Sementara “Sisyphus: The Myth” & “Mouse” Catat Satu Lagi Penurunan

Zulaikha

Navillera: Song Kang Makes A Perfect Transformation Into A Ballerino With Big Dreams

Zulaikha