Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

“Royal Secret Agent” Lepasi Rating 10 Peratus

Royal Secret Agent capai penilaian tertinggi setakat ini.

Menurut Nielsen Korea (via Soompi), episod 19 Januari drama KBS itu telah merekodkan purata rating sebanyak 7.7 peratus dan 11.6 peratus, sekaligus mencipta rekod peribadi drama tersebut dan melepasi rating 10 peratus buat pertama kalinya.


Drama Isnin-Selasa terbaru JTBC, She Would Never Know, mencatatkan purata rating sebanyak 1.562 peratus untuk episod kedua, sedikit penurunan berbanding episod pertama yang mencatatkan rating 2.024 peratus.

She Would Never Know merupakan drama romantik lakonan Won Jin-A dan Ro Woon. Yoon Song-A (Won Jin-A) bekerja sebagai pemasar untuk jenama kosmetik. Dia gembira dengan pekerjaannya dan melakukannya dengan bersungguh-sungguh. Impiannya adalah untuk memulakan jenama kosmetiknya sendiri.

Sementara itu, Chae Hyun-Seung (Ro Woon) bekerjasama dengan Yoon Song-A sebagai pemasar. Dia tertarik dengan Yoon Song-A dan cuba menjalin hubungan romantis dengannya. Namun, Yoon Song-A menolak, kerana dia tidak melihat lelaki yang lebih muda sebagai teman lelakinya

Di tvN, Awaken menamatkan dramanya dengan rating sebanyak 6.214 peratus, pencapaian tertinggi yang pernah dicatatkan drama tersebut, dan pertama kali melepasi julat 6 peratus. 

Related posts

“How Do You Play?” No. 1 Dalam Ranking Reputasi Jenama Rancangan Variety Untuk Bulan Ogos

Zulaikha

“Emergency Declaration” Lepasi 1 Juta Penonton Dalam Tempoh Kurang 4 Hari

Zulaikha

“Hansan: Rising Dragon” Berjaya Lepasi 4 Juta Penonton

Zulaikha

“Alchemy of Souls” Akan Berehat Seminggu

Zulaikha

Confidential Assignment 2: Yoo Hae Jin Kembali Sebagai Rakan Sekerja Hyun Bin Dalam Gambar Terbaru

Zulaikha

[TRAILER] Alami Ketakutan PENGABDI SETAN 2 – COMMUNION Apabila Ia Ditayangkan Di Pawagam 11 Ogos Ini

Kakimuvee

Leave a Comment