Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

Rating “Dali And Cocky Prince” Meningkat Ketahap Tertinggi, “Hometown” Terus Catat Penurunan


Drama KBS 2TV Dali and Cocky Prince terus menunjukkan peningkatan rating

Pada 30 September, drama romantik komedi lakonan Kim Min Jae dan Park Gyu Young itu telah mencapai penilaian penonton tertinggi setakat ini. Menurut Nielsen Korea (via Soompi), episod keempat drama Dali and Cocky Prince telah mencapai purata rating 5.4 peratus, sekaligus mencipta rekod peribadi untuk drama tersebut. 

Sementara itu, drama tvN Hometown terus jatuh ke paras terendah setakat ini dengan penilaian purata sebanyak 2.0 peratus. Rating drama terbaru ini telah menurun sejak penulis siri mendedahkan dia adalah Cho Hyun Hoon, seorang pengarah yang mengakui pada tahun 2018 bahawa dia pernah melakukan gangguan seksual terhadap seorang pengarah wanita. 

Hometown adalah sebuah kisah misteri seram di tahun 1999, di mana  seorang detektif dan seorang wanita mencari anak  saudaranya yang diculik, dan berganding bahu untuk  mencari pengganas yang dikaitkan dengan beberapa kes pembunuhan.

Dali and Cocky Prince mengenai percintaan antara seorang parvenu yang kurang pendidikan, dan anak perempuan keluarga berprestij yang berusaha menyelamatkan muzium seni yang hampir musnah.



Related posts

K-Drama Jenayah CRUSH Akan Ditayangkan Di Disney+ Hotstar Pada 13 Mei Ini

Kakimuvee

Disney+ Umum Senarai K-Drama Bagi Tahun 2024

Kakimuvee

Kdrama Balas Dendam Terbaru The Impossible Heir Akan Tayang Di Disney+ Hostar Pada Februari Ini

Kakimuvee

Rancangan Realiti Single’s Inferno Akan Kembali Pada 12 Disember Ini

Kakimuvee

Trailer Pertama Sweet Home Musim 2 Telah Didedahkan

Kakimuvee

Netflix Kongsi Klip Terbaru “Castaway Diva” Park Eun Bin

Kakimuvee