Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Berita

Pengarah Andy Serkis Yakin, Venom Akan Bertemu Spider-Man Satu Hari Nanti

Venom: Let There Be Carnage semakin hampir, dan sementara judulnya menjelaskan siapa yang akan ditentang Eddie Brock dalam sekuel akan datang, ramai peminat lebih tertarik dengan kemungkinan berlakunya ‘crossover’ diantara Venom dan Spider-Man. 

Tanpa mengambil kira tentang bagaimana perasaan anda mengenai watak Peter Parker, lakonan Tom Holland, menuju ke “Sony’s Spider-Man Universe”, pertemuan diantara dua musuh ketat ini pasti tidak dapat dielakkan. Ini diakui sendiri pengarah Andy Serkis ketia ditemubual IGN baru-baru ini. 

“Itulah pertanyaan di bibir semua orang. Mereka ingin tahu adakah Venom akan bertemu Spider-Man, tetapi secara peribadi, itu tidak akan pernah terjadi,” katanya. “Saya hanya bergurau!, sudah tentu, ia akan terjadi!”

“Lihat, itu bergantung pada bila anda ingin sampai ke sana, dan juga, apa seleranya. Sekiranya orang menginginkan lebih banyak cerita Venom, maka, untuk melompat terus ke Spider-Man, anda mungkin akan kehilangan begitu banyak watak supervillain hebat di antara mereka. sekarang dan kemudian. Jadi, dengan cara, dengan bergegas ke sana, anda mungkin menutup pintu itu. Terdapat banyak watak lain seperti Toxin, dan semua simbiot lain yang dapat dilihat sebelum itu.”

“Tapi, intinya, ya semua orang ingin melihat Venom melawan Spider-Man,” kata Serkis lagi. “[Tetapi] mereka akan mengorbankan semuanya jika ingin terus ke tahap itu.”

Pengarah The Venom: Let There Be Carnage itu memberikan sebab yang jelas. Ya, Venom dengan mudah dapat bertemu Spider-Man sebelum kembali ke penggembaraan solonya sendiri. Tetapi, ‘crossover’ dengan Spider-Man mungkin lebih dirasai jika ia dijadikan sebagai “peristiwa utama”. Jadi, sebelum mengharapkan pertemuan diantara kedua-dua musuh ketat itu, mungkin kita perlu melihat Eddie Brock menentang Toxin atau Mac Gargan [misalnya] terlebih dahulu.

Venom: Let There Be Carnage akan ditayangkan pada 1 Oktober ini.

 

Related posts

Penulis “Bruce Almighty” Dedah Sekuel Yang Tak Menjadi

Kakimuvee

James Gunn Ingatkan Peminat Agar Jangan Percaya Khabar Angin Mengenai Masa Depan DC

Kakimuvee

Sempena Hari Avatar, Disney Lancar Trailer Terakhir “Avatar: The Way Of Water”

Kakimuvee

Ikon Power Rangers Jason David Frank Meninggal Dunia Pada Usia 49 Tahun

Kakimuvee

Kos Pembikinan FAST X Hampir Menyamai Avengers: Endgame

Kakimuvee

Drama Terbaru Viu Original, Hilang, Ketengahkan Elemen Seram & Mendebarkan

Kakimuvee

Leave a Comment