Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Slot Asia

Netflix Lancar Trailer Pertama “Love Alarm” Musim Kedua

Susulan pelancaran lima poster karakter, Netflix telah mendedahkan treler baru untuk musim kedua “Love Alarm“. Drama adaptasi webtoon berjudul sama itu diatur dalam dunia di mana aplikasi mudah alih dapat memberitahu individu jika seseorang yang mereka sukai atau jika seseorang yang menyukainya berada dalam lingkungan 10 meter.

Treler dibuka dengan Jo-jo (Kim So-hyun) menceritakan, “Di dunia ini, anda mesti membunyikan penggera apabila anda menyukai seseorang.” Jo-jo, yang berpacaran dengan Hye-yeong (Jung Ga-ram), masih menyusahkan dirinya dengan aplikasi Love Alarm walaupun ia tidak berdering.

Sun-oh (Song Kang) muncul dengan wajah yang masih menyimpan perasaan dan menatap seseorang. Walaupun Jo-jo bersama Hye-yeong, dia tidak dapat menyembunyikan perasaannya yang rumit kepadanya. Kata-kata dan tindakan Sun-oh semakin merumitkan keadaan. “Mulai sekarang, aku hanya akan mempercayai apa yang diberitahu oleh matamu,” kata Sun-oh kepada Jo-jo sebelum menciumnya.

Mengikuti adegan yang lebih emosional, menjadi lebih jelas bahawa Hye-young dan Sun-oh ingin menyampaikan cinta sejati kepadanya. Treler ini berakhir dengan kisah Jo-jo: “Siapa yang saya cintai sekarang?” cinta tiga segi antara dua lelaki dan seorang wanita yang ingin meluahkan perasaan sebenar antara satu sama lain akan terungkap pada musim ini

Musim pertama “Love Alarm” tersedia untuk ditonton sekarang, dan musim kedua akan dilancarkan pada 12 Mac, secara eksklusif di Netflix.

Related posts

Rating “Mouse” Sedikit Menurun, “Sell Your Haunted House” & “Law School” Kekal Kukuh

Zulaikha

Hulu Lancar Trailer Animasi “Marvel’s M.O.D.O.K”

Kakimuvee

7 MOST ADORABLE K-DRAMA SCENE-STEALERS

Zulaikha

“Vincenzo” & Song Joong Ki Paling Popular Untuk Minggu Ke-2 Berturut-turut

Zulaikha

Josh Ruben Hidupkan Permainan Video Seram Ubisoft Dalam Trailer “Werewolves Within”

Kakimuvee

Trailer “The Conjuring: The Devil Made Me Do It” Telah Dilancarkan, Akan Berstatus ‘R-rated’

Kakimuvee