Official Trailer

Meneroka Dunia Magis Dalam Trailer Terbaru THE SECRET GARDEN

Views

Studiocanal telah melancarkan trailer rasmi filem adaptasi The Secret Garden yang menampilkan Dixie Egerickx sebagai Mary yang cuba meneroka magis sebuah taman bersama sepupunya, Colin lakonan Edan Hayhurst. Diadaptasikan dari novel klasik berjudul sama karya Frances Hodgson, The Secret Garden bakal menemui penonton tempatan mulai 16 April ini.

Ditetapkan di England, filem ini menceritakan kisah Mary Lennox, seorang gadis berusia 10 tahun yang tidak disukai, dan lahir di India dari ibu bapa British kaya yang tetapi tidak pernah menginginkannya. Apabila ibupaba meninggal dunia, dia telah kembali ke England untuk tinggal bersama pakciknya, Archibald Craven disebuah tempat terpencil yang terletak di Yorkshire.

Di sana, dia mula membongkar rahsia keluarga, terutamanya selepas dia bertemu dengan sepupu sepupunya, Colin (Edan Hayhurst). Ini adalah kisah dua orang yang rosak, tidak dapat menyesuaikan diri dan anak-anak yang menyembuhkan antara satu sama lain – yang kemudiannya menemui taman rahsia yang menakjubkan dan terleka di tanah Misselthwaite Manor.

Dixie Egerickx memainkan peranan sebagai Mary Lennox dan Colin Firth sebagai Archibald Craven bersama-sama pelakon Julis Walters sebagai Mrs Medlock, Amir Wilson dan Isis Davis yang membawa watak sebagai Dickon dan Martha.

The Secret Garden diarahkan oleh Marc Munden (Utopia, The Mark of Cain) manakala lakon layar ditulis oleh Jack Throne.

Tinggalkan Balasan

shares
Enable Notifications    Ok No thanks