Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Slot Asia

Kim Ok Bin & Lee Joon Hyuk Berjuang Untuk Bertahan Melawan Naluri Terburuk Manusia Dalam Trailer Terbaru “Dark Hole”

OCN telah melancarkan trailer utama Dark Hole (via Soompi).

Digambarkan sebagai “drama kelangsungan hidup- mutan,” “Dark Hole” adalah tentang apa yang terjadi pada sekelompok orang yang selamat ketika manusia mulai berubah menjadi mutan setelah menghirup asap gelap misterius dari lubang lubang.

Dark Hole digambarkan sebagai “drama kelangsungan hidup / mutan” dan berpusat pada apa yang terjadi pada sekelompok orang yang terselamat ketika manusia mulai berubah menjadi mutan setelah menyedut asap misteri yang keluar dari lubang-lubang tanah. 

Kim Ok Bin berperanan sebagai Lee Hwa Sun, seorang detektif polis di unit penyiasatan wilayah Seoul yang datang ke bandar Mu Ji untuk mengesan pembunuh suaminya. Lee Joon Hyuk berperanan sebagai Yoo Tae Han, pemandu trak tunda dan penduduk asal bandar Mu Ji dengan rasa keadilan yang kuat.

Teaser dibuka dengan melihat Kim Ok Bin yang berdiri di pinggir lubang baru yang menakutkan. Sementara itu, Lee Joon Hyuk diserang oleh orang misteri ketika memandu di sekitar bandar. Setelah menunjukkan sekilas manusia mutan yang berubah selepas menghidu asap, Kim Ok Bin mengamati, “Mata hitam dan darah hitam … Ini bukan manusia.”

Sekelompok kecil manusia berjuang untuk bertahan melawan sekumpulan mutan, tetapi seseorang berkata dengan suara, “Saya lebih takut pada manusia daripada mutan.” Orang lain berteriak, “Kerana kamu, kita hampir mati!”, Menunjukkan bahawa tindakan mementingkan diri sendiri dan naluri terburuk manusia mungkin menimbulkan lebih banyak bahaya untuk terus hidup daripada mutan itu sendiri.

Dark Hole akan memulakan siarannya pada 24 April, jam 10.30 malam waktu Korea Selatan. 

Related posts

Park Ji Hu, Yoon Chan Young, Cho Yi Hyun, & Lomon Hadapi Bahaya Dalam Poster “All Of Us Are Dead”

Kakimuvee

Saksikan Teaser Trailer & Poster Drama Thriller Terbaru Disney+ “Grid”

Zulaikha

[TRAILER] Fistful of Vengeance: Iko Uwais Terajui Filem ‘Standalone’ “Wu Assassins”

Kakimuvee

Peserta “Single’s Inferno” Free Zia Ancam Untuk Ambil Tindakan Undang-Undang Terhadap Komen Berniat Jahat

Zulaikha

Netflix Lancar Teaser Rasmi Siri Sekuel “Vikings: Valhalla”

Kakimuvee

Kim Dong Wook Sedang Dalam Rundingan Untuk Bintangi Drama Terbaru Mengenai Penggembaraan Masa

Zulaikha

Leave a Comment