Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Siri TV

Jung Hae-in & Koo Kyo-hwan Mengejar Tentera Yang Meninggalkan Tugas Dalam Trailer & Poster ‘D.P.”

Poster rasmi dan trailer utama untuk siri Netflix D.P yang akan datang telah dilancarkan. 

D.P. berpusat pada anggota Unit Deserter Pursuit, An Jun-ho (Jung Hae-in) dan Han Ho-yeol (Koo Kyo-hwan) ketika mereka menemui cerita yang berbeza semasa mengesan rakan-rakan tentera yang telah meninggalkan tugasan mereka (pembolos).

Dalam poster dibawah, kita melihat dua gambaran berbeza yang mana ahli pasukan D.P. berada di pengkalan tentera dan menyamar sebagai orang awam. Sebagai anggota D.P., mereka dibenarkan berpakaian biasa dan menyimpan rambut panjang ketika melakukan perjalanan ke seluruh negara. Mereka sebenarnya adalah anggota tentera yang memburu pembolos. Beroperasi sebagai detektif, mereka berkerja secara berpasangan. Menyiasat, mencari maklumat dan menyamar adalah tugasan harian mereka.

Prebet An Jun-ho adalah anggota baru untuk pasukan itu, dan dia masih tegar kerana disebabkan disiplin tentera. Dia bekerja dengan dengan Koperal Han Ho-yeol yang mempunyai lebih banyak pengalaman dan hasilnya cukup acuh tak acuh. Mempunyai keperibadian yang sama sekali berbeza ketika berada di antara batasan ketenteraan dan masyarakat awam, anda pasti menantikan gandingan hebat mereka ketika mereka menghadapi kisah-kisah individu dari anggota tentera yang meninggalkan tugas.

Sorotan lebih dekat pada watak Jun-ho dan Ho-yeol ketika mereka beraksi mengejar pembolos dipamerkan dalam treler. Sebagai ketua pasukan, Ho-yeol berkongsi pendapat tentang harus menyelami perasaan pembolos terlebih dahulu untuk lebih memahami dan mengesan mereka. Walau bagaimanapun, Jun-ho menyedari bahawa siasatan mereka seolah-olah membawa mereka ke tempat yang lebih dalam ketika situasi yang tidak dapat diramalkan dan berbahaya muncul dihadapan mereka.

a terasa seperti melompat ke dalam yang mendalam kerana situasi yang tidak dapat diramalkan dan berbahaya muncul. Pasangan ini mempersoalkan rakan-rakan mereka ketika mereka mengetahui di mana pembolos mungkin akan pergi dan berlumba mengejar mereka. Semasa dalam proses, perasaan Jun-ho mula bercampur-campur ketika dia mengetahui tentang pelbagai sebab mengapa mereka meninggalkan tugas mereka. Adakah membawa pulang pembolos ini semudah yang dituntut oleh komandan mereka?

Berbagai kisah tentang para pembolos yang ditemui Jun-ho dan Ho-yeol, serta misi berat mereka yang akan menusuk hati dan fikiran kita akan diceritakan dalam D.P, yang akan memulakan tayangannya secara esklusif di Netflix, pada 27 Ogos ini.

Related posts

The CW Bangunkan Reboot Babylon 5, Michael Straczynski Kembali Sebagai Penulis

Kakimuvee

Netflix Umum Musim Ketiga The Witcher

Kakimuvee

Teaser Baru Jirisan Papar Gandingan Hebat Gianna Jun & Ju Ji-hoon

Zulaikha

My Hero Academia Musim Ke-6 Telah Diumumkan, Saksikan Teaser Trailer Disini

Kakimuvee

Gandingan Fattah Amin & Diana Danielle Dalam Kisah Percintaan Fantasi Romantik GANJIL Oleh Viu

Kakimuvee

Tonton Klip Terbaru Red Notice Yang Sarat Dengan Aksi

Kakimuvee

Leave a Comment