Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

“Joseon Exorcist” Memperkenalkan Karakter Utama Dalam Poster Terbaru

SBS telah mendedahkan poster karakter drama “Joseon Exorcist” akan datang (via Soompi). Anda boleh lihatnya dibawah. 

“Joseon Exorcist” ditetapkan setelah penubuhan dinasti Joseon, dan ia mengisahkan tentang mayat yang kembali hidup setelah dibunuh oleh keluarga diraja. Jang Dong Yoon berperanan sebagai Putera Chungnyeong, seorang pemuda ulat buku yang terpaksa berperang untuk melindungi Joseon dari roh jahat.

Kam Woo Sung berperanan sebagai Raja Taejong, seorang raja yang tidak berperasaan dan bertekad untuk mengawal roh-roh jahat yang telah mengambil alih kerajaan, tetapi secara diam-diam menyimpan rasa bersalah keatas pertumpahan darah yang disertainya untuk membantu ayahnya menubuhkan dinasti Joseon.

Park Sung Hoon berperanan sebagai Putera Yangnyeong, yang menandatangani kontrak berbahaya dengan roh jahat untuk melindungi orang tersayang.

Joseon Exorcist akan memulakan siarannya pada 22 Mac 2021. 

Raja Taejong menetapkan nada dengan karisma tegasnya. Ketika roh-roh jahat, yang dikurungnya dengan dua tangannya sendiri, muncul di tanah Joseon, dia mengambil pedangnya sekali lagi. Ini adalah perjuangan terakhirnya untuk melindungi tanah dan rakyat, dan dia tidak ragu-ragu dalam memimpin usaha tersebut.
Putera Chungnyeong menitiskan air mata pada realiti terpencil yang bermain di hadapannya. Perubahan dari buku ke kehidupan nyata dan dari manusia ke raja akan diperincikan dalam kisah yang akan datang.
Putera Yangnyeong dipenuhi dengan kemarahan untuk menghancurkan apa sahaja yang datang kearahnya. Walaupun dia memancarkan keyakinan, sebenarnya ada kegelisahan yang semakin meningkat dalam dirinya. Apabila tempatnya sebagai putera menjadi tidak pasti, dia mendapati dirinya berada di persimpangan jalan untuk memilih apa yang harus dilindungi. Oleh kerana dia tidak mahu melepaskan apa-apa, maka ceritanya diharapkan menjadi rumit.
Kim Dong Jun, yang peranan sebagai Byeo Ri, telah melalui transformasi yang kuat. Byeo Ri adalah seorang akrobat dengan pergerakan lincah dan mahir dalam ilmu pedang. Matlamatnya adalah untuk berpindah ke tempat di mana tidak ada diskriminasi terhadap statusnya. Kehidupannya menjadi tidak dijangka ketika dia menjalin perkongsian aneh dengan Putera Chungnyeong. Dia membuka matanya ke dunia luar dan mengetahui perkara tentang dirinya yang tidak pernah dia ketahui sebelumnya melalui pertarungan yang mengancam nyawa.
Jung Hye Sung akan berperanan sebagai Mu Hwa, dukun negeri. Suasana misterinya ditekankan dengan pandangan penuh kesedihan dan kerinduan. Nasibnya akan terungkap ketika dia mempertaruhkan nyawa untuk melakukan eksorsisme pada Putera Kangnyeong (Moon Woo Jin) untuk Ratu Won Myeong (Seo Young Hee), yang dia terhutang budi
Tragedi melanda Ratu Won Myeong ketika Putera Kangnyeong dirasuk oleh roh jahat. Air matanya jatuh ketika dia melihat putreranya terperangkap di dalam bilik ais semasa serangan. Jalannya akan dipenuhi dengan konfrontasi dengan Raja Taejong dan Putera Kangnyeong, kedua-dua lelaki yang tidak berhenti untuk melindungi negara.
Geum Sae Rok berperanan sebagai Hye Yoom, ahli kumpulan penghibur wanita yang paling cantik. Visualnya yang menarik memberi laluan kepada seorang wanita dengan bahasa kasar dan keras kepala. Dia bergabung dengan Byeo Ri dan Putera Chungnyeong dalam perjalanan berbahaya mereka
Lee Yoo Bi berperanan sebagai Eo Ri, seorang wanita yang berani dan hanya berpuas hati apabila dia mendapat apa yang dia inginkan. Dia adalah satu-satunya yang mendapat tarikan dari Putera Yangnyeong. Namun, keinginannya tidak berhenti di situ, dan dia berhasrat untuk mengendalikan Joseon secara keseluruhan.

Related posts

“Yumi’s Cells,” “One The Woman,” & “The Veil” Memulakan Pertarungan Rating Penonton

Zulaikha

Finale “Hospital Playlist 2” Capai Penilaian Tertinggi Sepanjang Musim

Zulaikha

iQiyi’s New Original Chinese-Language Series Rainless Love in a Godless Land Premieres On October 17th

Zulaikha

So Ju Yeon, Jung Yi Seo, & Jo In Bintangi Drama Istimewa KBS

Zulaikha

iQiyi Akan Menayangkan K-Drama Suspen Terbaru Bertajuk “Jirisan”

Kakimuvee

5 Sebab Kenapa “Squid Game” Akan Menjadi Siri Netflix Kegemaran Anda

Zulaikha

Leave a Comment