Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

“Hometown Cha-Cha-Cha” Akan Ditayangkan Di Netflix 28 Ogos Ini

Hometown Cha-Cha-Cha, drama rom-com terbaru yang dibintangi oleh Shin Min-a dan Kim Seon-ho akan datang menemui anda tidak lama lagi. Netflix telah menetapkan tarikh pelepasan K-Drama itu pada 28 Ogos 2021 di seluruh dunia.

Siri ini, yang dibintangi oleh Shin Min-a dan Kim Seon-ho, menggambarkan kehidupan dan kisah romantis di tepi pantai, mengikuti kisah seorang wanita dari kota dan seorang lelaki yang profesional dalam segalanya. Siri ini dikendalikan oleh pengarah Yu Je-won yang sebelum ini telah menghasilkan Oh My Ghost dan Tomorrow With You, bersama penulis Shin Ha-eun yang telah menulis The Crown Clown.

Yoon Hye-jin membuka klinik pergigian di perkampungan pantai Gongjin. Dia mempunyai kecantikan dan kepandaian, tetapi juga memiliki sisi kekok padanya. Walaupun bersikap tegas dan sempurna, dia mempunyai hati yang hangat di dalam.

Hong Du-sik secara teknikalnya menganggur tetapi mengambil pekerjaan pelik dan membantu semua orang di kampung. Dari menghantar makanan hingga bekerja di sebuah kedai serbaneka, dia menguasai semua perdagangan. Cerdas dan prihatin, dia adalah hero kampung yang boleh anda harapkan setiap kali anda memerlukan bantuan.

Pasangan ini bertemu di perkampungan tepi pantai yang indah dan mereka merasa tertarik satu sama lain walaupun bertentangan sepenuhnya. Hometown Cha-Cha-Cha akan dilancarkan di seluruh dunia pada 28 Ogos, hanya di Netflix!

Related posts

Rancangan Variety “Unexpected Business” Mungkin Akan Kembali Untuk Musim Kedua

Zulaikha

Rating “High Class” Jatuh Ke Tahap Terendah

Zulaikha

iQiyi Dedah Trailer Terbaru Untuk K-Siri Asli Yang Akan Datang “Jirisan”

Zulaikha

Episod Terbaru “Hometown Cha-Cha-Cha” Catat Penurunan

Zulaikha

“Yumi’s Cells,” “One The Woman,” & “The Veil” Memulakan Pertarungan Rating Penonton

Zulaikha

Finale “Hospital Playlist 2” Capai Penilaian Tertinggi Sepanjang Musim

Zulaikha

Leave a Comment