Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

Gong Hyo Jin Dalam Rundingan Untuk Bintangi Drama Terbaru Netflix “Woman of Crisis”

Aktres Gong Hyo Jin bakal bintangi drama terbaru!

Pada 9 Februari, Ilgan Sports (via Soompi) memetik sumber dari industri drama yang mengatakan, “Gong Hyo Jin akan berubah menjadi penulis skrip yang menulis drama makjang (drama dengan plot yang berlebihan dan keterlaluan) dalam siri asal terbaru Netflix berjudul “Woman of Crisis” ( tajuk harfiah).”

Susulan laporan itu, sumber dari agensi Gong Hyo Jin, Management SOOP menyatakan, “Gong Hyo Jin secara positif meneliti tawaran untuk membintangi drama Netflix ‘Woman of Crisis'”

Sekiranya dia menerima tawaran itu, Gong Hyo Jin akan berperanan sebagai penulis skrip Kim Ma Ri, yang terkenal dengan penulisan drama makjang.

Dengan persediaan yang provokatif, penceritaan yang cepat, penjahat yang belum pernah terjadi sebelumnya, dan kisah balas dendam yang berlebihan, Kim Ma Ri menulis drama hit yang mendapat lebih daripada 35 peratus dalam penilaian penonton. Dia adalah penulis kelas atasan yang mana dramanya mudah untuk disiarkan.

Woman of Crisis akan mempunyai unsur tipikal dari drama makjang, seperti pelakon utama wanita yang baik tetapi mengecewakan, chaebol generasi kedua yang penuh kasih sayang, rahsia mengenai kelahiran seseorang yang terungkap pada saat-saat penting, dan momen “tamparan kimchi” yang tidak masuk akal, sementara masih memuaskan penonton dengan menjauhkan diri dari klise ini.

Drama ini ditulis oleh penulis skrip Kim Soo Ah, yang menggarap I Like It Hot dan Whatcha Wearin’?. Lee Won Suk yang pernah terlibat dalam projek How to Use Guys with Secret Tips akan bertindak sebagai pengarah.

Jika Gong Hyo Jin mengambil projek terbaru ini, ia akan menjadi projek pertama Gong Hyo Jin dalam tempoh dua tahun sejak drama When the Camellia Blooms dan filem The Most Ordinary Love.

 

Related posts

Drama Hit Tahun 2006, “Goong” Akan Dihasilkan Semula

Zulaikha

Teaser Terbaru “Joseon Exorcist” Papar Konflik Yang Begitu Tegang

Zulaikha

Lihat Poster IMAX “Rurouni Kenshin: The Final” Disini

Isqandar

Rating “The Penthouse 2” Terus Meningkat, Sementara “Sisyphus: The Myth” & “Mouse” Catat Satu Lagi Penurunan

Zulaikha

Navillera: Song Kang Makes A Perfect Transformation Into A Ballerino With Big Dreams

Zulaikha

Na In Woo Akan Ganti Tempat Ji Soo Dalam “River Where The Moon Rises”

Zulaikha

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Kakimuvee - Portal Informasi Perfileman