Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

Gambar-Gambar Lee Ji Hoon & Choi Yoo Hwa Dalam Drama “River Where The Moon Rises”

Menuju tayangan perdana pada 15 Februari ini, KBS 2TV telah mengeluarkan gambar terbaru drama River Where the Moon Rises yang menampilkan Lee Ji Hoon sebagai Jeneral tentera elit dan Choi Yoo Hwa, seorang wanita misteri mempunyai rahsia besar. 

Berdasarkan cerita rakyat Goguryeo, River Where the Moon Rises akan menceritakan kisah cinta Puteri Pyeonggang (lakonan Kim So Hyun) dan On Dal (lakonan Ji Soo). Dalam penceritaan semula kisah terkenal ini, Pyeonggang – yang juga pahlawan berani – adalah seorang wanita yang bercita-cita tinggi dan ingin menjadi wanita pertama yang memimpin Goguryeo.

Choi Yoo Hwa akan menjadi Hae Mo Yong, yang bertekad untuk mengawal Goguryeo dan bermain dengannya seperti yang dia mahukan. Dia adalah wanita dengan wajah cantik, keperibadian yang teliti, kekuatan istimewa untuk meramalkan masa depan, dan memiliki rahsia besar sendiri.

Advertising

Lee Ji Hoon berperanan sebagai Go Geon, Ketua Jenaral Elite Goguryeo. Dalam gambar dibawah, Go Geon kelihatan santai dan yakin, Perkara pertama yang menonjol adalah penampilannya yang tampan. Raut wajahnya lembut dan lembut, dan senyumannya memancarkan kelembutan yang manis. Dapat difahami mengapa wanita Goguryeo terpikat dengannya.

Berdasarkan novel “Princess Pyeonggang” yang diterbitkan pada 2010, River Where the Moon Rises diarah dan ditulis oleh Choi Sagyu dan dibarisi pelakon seperti dibintangi Kim So-hyun, Ji Soo, Lee Ji-hoon dan Choi Yu-hwa.

Drama terbaru ini akan ditayangkan pada 15 Februari selepas berakhirnya drama Royal Secret Agent.

Advertising

Related posts

Tayangan “Dear.M” Ditunda Susulan Kontroversi Melibatkan Park Hye Soo

Zulaikha

Love Alarm Season 2 Character Posters Released

Zulaikha

Lee Je Hoon Bersedia Untuk Balas Dendam Dalam Poster Drama Terbaru “Taxi Driver”

Kakimuvee

Rating “River Where The Moon Rises” Terus Kukuh

Zulaikha

Episod Kedua “Vincenzo” & “Times” Catat Peningkatan Rating

Zulaikha

“The Penthouse 2” Lepasi Angka 20 Peratus!, “Vincenzo” Capai Rating Pembukaan Ketiga Tertinggi Dalam Sejarah tvN

Zulaikha

Leave a Comment