Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Official Trailer Slot Asia

Drama Terbaru Lakonan Lee Seung Gi, “Mouse” Dedah Teaser Pertama

tvN telah mengeluarkan teaser menakutkan untuk drama akan datang berjudul Mouse (literal title).

Mouse adalah drama misteri thriller yang ditetapkan di dunia dimana manusia dapat mengenalpasti psikopat melalui ujian DND pada janin di rahim ibu. Drama ini berpusat pada persoalan, “Adakah anda akan melahirkan anak itu dengan mengetahui bahawa mereka adalah psikopat?”

Lee Hee Joon disahkan akan membintangi drama ini sebagai Go Moo Chi, seorang detektif yang ibu bapanya dibunuh ketika dia masih muda dan bersedia menggunakan segala cara untuk membalas dendam atas kematian mereka. Lee Seung Gi bergabung dengannya sebagai Jung Ba Reum, seorang pegawai polis muda yang bersemangat dan mempercayai keadilan.

Turut membuat penampilan adalah Park Ju Hyun, yang berperanan sebagai senior sekolah menengah yang mahir dalam seni mempertahankan diri, dan Kyung Soo Jin sebagai seorang pengarah produksi berbakat yang terjerat dengan seorang pembunuh semasa kecil.

Teaser ini bermula dengan suara budak lelaki (Kim Kang Hoon) yang menceritakan teks merah yang berbunyi, “Saya berdoa kepada Tuhan. Saya memohon agar dia tidak membiarkan saya berubah menjadi rasaksa.

Tajuk drama ini muncul dalam keadaan keliru yang melintas di layar ketika seorang anak muda berdiri sendirian di atas salji. Penggoda itu kemudian berakhir ketika budak lelaki itu mengikat tali merah di tangannya dan melihat ke arah kamera dengan sudut mulutnya menoleh ke atas dengan senyuman yang tidak menyenangkan.

Mouse akan ditayangkan pada Februari ini.

Related posts

Seo Ye Ji Keluar Dari Drama Terbaru OCN

Zulaikha

Review Filem: Dreamy Eyes (2019)

Kakimuvee

5 REASONS WHY NEW SERIES LAW SCHOOL WILL MEET YOUR EXPECTATIONS

Zulaikha

Ryan Reynolds Terpaksa Jaga Bini Samuel L. Jackson Dalam Teaser “Hitman’s Wife’s Bodyguard”

Kakimuvee

Trailer “Army of the Dead” Papar Aksi Rompakan Yang Berbeza

Kakimuvee

TRAILER 18 Puasa Di Kampong Pisang: Barkoba Ingin Kongsi Rezeki Bersama Masyarakat

Kakimuvee