Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

Choa Kongsi Keterujaan Sertai Kembali “Running Man” Selepas 6 Tahun


Pada 11 April, bekas anggota AOA Choa dan pelawak Jo Se Ho muncul sebagai tetamu jemputan dalam realiti TV SBS Running Man. 

Pada episod tersebut, pelakon dan tetamu jemputan telah dibahagikan menjadi pasukan berdasarkan lokasi tempat tinggal mereka yang sebenar, dengan Choa, Yoo Jae Suk, Ji Suk Jin, Kim Jong Kook, dan Lee Kwang Soo di daerah Gangnam, dan Jo Se Ho, HaHa, Song Ji Hyo, Jun So Min, dan Yang Se Chan di daerah Mapo

Ini adalah penampilan pertama Choa dalam “Running Man” dalam tempoh enam tahun. Dia meninggalkan AOA pada bulan Jun 2017 serta meninggalkan FNC Entertainment pada tahun 2019. Pada tahun 2020, dia menandatangani kontrak dengan agensi baru dan menamatkan rehatnya dari aktiviti hiburan dengan merakam OST untuk drama To All the Guys Who Loved Me. Sejak itu, dia kembali aktif sebagai hos TV, penghibur, dan pencipta YouTube, selain bekerja sebagai penyanyi.

Semasa di Running Man, Choa berkata, “Sudah enam tahun sejak saya berada di rancangan itu. Saya sangat gembira. Saya menghabiskan masa tiga tahun berbaring dan menonton TV. Saya menghabiskan banyak masa di rumah dan melakukan YouTube dan tidak banyak peluang untuk saya melihat ramai orang seperti ini. Saya datang ke sini untuk bermain. Terdapat begitu banyak senior veteran di sini, jadi saya fikir ia akan menyeronokkan.”

Sumber: Soompi



Related posts

K-Drama Jenayah CRUSH Akan Ditayangkan Di Disney+ Hotstar Pada 13 Mei Ini

Kakimuvee

Disney+ Umum Senarai K-Drama Bagi Tahun 2024

Kakimuvee

Kdrama Balas Dendam Terbaru The Impossible Heir Akan Tayang Di Disney+ Hostar Pada Februari Ini

Kakimuvee

Rancangan Realiti Single’s Inferno Akan Kembali Pada 12 Disember Ini

Kakimuvee

Trailer Pertama Sweet Home Musim 2 Telah Didedahkan

Kakimuvee

Netflix Kongsi Klip Terbaru “Castaway Diva” Park Eun Bin

Kakimuvee