Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia

Cha Tae Hyun, Krystal, & Jinyoung Bersedia Untuk Mengambil Kes Dalam Poster Terbaru “Police University”

KBS 2TV telah mendedahkan poster terbaru drama mereka yang akan datang bertajuk Police University.

Police University akan menceritakan kisah penyiasatan huru-hara yang berlaku ketika seorang profesor di universiti polis elit bekerjasama dengan pelajarnya – salah satunya adalah bekas penggodam yang genius. Jinyoung dan Krystal akan memainkan peranan sebagai pelajar universiti, Kang Sun Ho dan Oh Kang Hee, sementara Cha Tae Hyun memainkan watak detektif yang bersemangat dan profesor Yoo Dong Man.

Poster terbaru Police University menggunakan konsep yang menyegarkan untuk menangkap setiap pesona unik watak ketika para pelakon berubah menjadi watak mereka dengan sempurna.

Yoo Dong Man, yang telah menjadi profesor di universiti polis setelah mengalami segala keperitan sebagai detektif veteran, mempunyai pandangan yang mendalam dan aura yang mengagumkan walaupun ekspresinya jelas menunjukan sifat tidak peduli.

Dia kelihatan seperti “menara kawalan” disaat dia bergaya dengan santai di atas Kang Sun Ho dan Oh Kang Hee. Teks di sebelahnya berbunyi, “Seorang profesor yang ingin kembali menjadi detektif,” membangkitkan harapan untuk melihat bagaimana dia akan memimpin para pelajarnya dalam penyiasatan bersama yang bermula di universiti.

Kang Sun Ho nampaknya telah menemui bukti ketika dia memperbaiki pandangannya di suatu tempat sambil memegang pistol. Dia menimbulkan rasa tegang dengan pandangan tajam dan aura profesionalnya. Komputer riba di tangannya mengisyaratkan latar belakang Kang Sun Ho sebagai penggodam genius, dan teks di sebelahnya menggambarkannya sebagai “penggodam yang ingin menjadi polis.” Penonton ingin tahu sama ada bekas penggodam Kang Sun Ho, yang menjalani kehidupan tanpa keinginan, impian, atau rasa kehadiran, dapat memasuki universiti polis dengan selamat.

Dengan kedudukan tubuh yang kemas dan pandangan yang tajam, Oh Kang Hee adalah pelajar baru di universiti polis yang memiliki ketahanan. Ekspresinya penuh bersemangat dan tanpa sedikit pun rasa takut, mewujudkan suasana yang menyegarkan dan awet muda. Selain adegan aksi yang sengit, Krystal akan mengekspresikan keperibadian Oh Kang Hee sebagai seseorang yang tidak tahan dengan ketidakadilan. Teks di sebelahnya berbunyi, “Gadis Judo yang bermimpi menjadi polis.”

Police University akan memulakan tayangannya pada 9 Ogos, 9.30 malam waktu Korea Selatan.

Sumber: Soompi

Related posts

Rancangan Variety “Unexpected Business” Mungkin Akan Kembali Untuk Musim Kedua

Zulaikha

Rating “High Class” Jatuh Ke Tahap Terendah

Zulaikha

iQiyi Dedah Trailer Terbaru Untuk K-Siri Asli Yang Akan Datang “Jirisan”

Zulaikha

Episod Terbaru “Hometown Cha-Cha-Cha” Catat Penurunan

Zulaikha

“Yumi’s Cells,” “One The Woman,” & “The Veil” Memulakan Pertarungan Rating Penonton

Zulaikha

Finale “Hospital Playlist 2” Capai Penilaian Tertinggi Sepanjang Musim

Zulaikha

Leave a Comment