Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia Trivia

6 Watak Lakonan Jung Hae-in Yang Disukai Ramai Peminat

Pelakon Korea yang terkenal, Jung Hae-in sangat digemari ramai dengan penampilannya yang manis dan romantik. Maksud saya, siapa yang dapat menahan senyuman manis dan penampilannya yang tampan? Di luar daya tarikannya, Jung Hae-in juga memiliki beberapa kemahiran lakonan yang mantap dan telah membuktikan jangkauannya dengan lakonan yang hebat.

Kami sangat teruja melihat sisi pelakon yang berbeza dalam siri Netflix D.P yang akan datang. Sementara kita menunggu siri terbarunya nanti, mari luangkan sedikit masa untuk menghargai beberapa watak Jung Hae-in yang paling disukai selama ini.

Tune in for Love — Cha Hyun-woo

Anda mesti menyukai watak Jung Hae-in Hyun-woo dalam Tune in for Love. Hyun-woo melalui banyak keadaan sukar dan disalahanggap kerana telah menjalani masa dalam tahanan remaja walaupun dia sebenarnya tidak bersalah. Di bawah sikapnya yang tenang, terletak seorang lelaki penyayang yang tidak dapat melupakan wanita yang dicintainya, Mi-soo. Hyun-woo sangat pantas apabila kita melihat sejauh mana dia berusaha untuk berhubung kembali dengan Mi-soo selama ini. Sangat manis melihat cintanya yang bersungguh-sungguh dan tidak berubah. 

One Spring Night — Yu Ji-ho

Dalam One Spring Night, Jung Hae-in memainkan peranan sebagai ayah tunggal dan ahli farmasi Yu Ji-ho. Dia melakonkan apa jua peranannya, tetapi yang sangat menggembirakan adalah melihat wataknya yang memikat anaknya. Oleh kerana pengalamannya menjadi ayah, Ji-ho lebih sabar dan matang berbanding watak utama K-drama kegemaran anda. Dia seorang yang sensitif setelah ditinggalkan dan mengalami stigma sosial yang berkaitan dengan ibu bapa tunggal. Ji-ho sangat baik hati dan pasti ahli farmasi paling tampan yang pernah kita lihat!

Something in the Rain — Seo Jun-hui

Something in the Rain menampilkan Jung Hae-in sebagai peranan utama pertamanya dan memberi dorongan besar kepada peningkatan populariti pelakon itu. Wataknya Jun-hui pada dasarnya adalah adik lelaki sahabat anda yang dibesarkan menjadi lelaki yang sangat baik dan tampan. Jun-hui sangat mencintai dan dia sangat melindungi. Walaupun tidak berdaya melawan orang yang tidak menyetujui hubungannya, dia tetap berani dan optimis. Momen-momen terbaik Jun-hui adalah ketika telatah romantiknya membuat hati kita berkobar-kobar.

Prison Playbook — Yoo Jeong-woo

Melalui Prison Playbook, Jung Hae-in dapat menunjukkan sisi berbeza wataknya iaitu Kapten Yoo. Ketika pertama kali memasuki penjara, para tahanan takut kepadanya kerana tuduhannya menyerang seorang askar hingga mati. Dia bergelut dengan tuduhan yang salah, tetapi juga mendapat kepercayaan dari rakan-rakannya yang mengakibatkan beberapa adegan pertengkaran yang lucu. Kita melihat Kapten Yoo bersikap serius, tegak, kecil, menangis, dan banyak lagi. Peranan ini sangat menonjolkan lakonan Jung Hae-in, dan dia kelihatan segak dalam berpakaian seragam!

While You Were Sleeping — Han U-tak

While You Were Sleeping telah menaikkan nama Jung Hae-in melalui peranannya sebagai pegawai Han U-tak. Dia memberikan kita ‘sindrom watak sokongan’ ketika menggambarkan watak seorang anggota polis yang ideal. Walaupun U-tak menunjukkan perasaannya kepada Hong-ju, dia tidak menyatakannya demi menghormati perasaan Hong-ju dan Jeong-chan yang semakin meningkat antara satu sama lain. U-tak adalah watak yang tidak pentingkan diri sendiri yang tidak teragak-agak untuk menolong orang walaupun membahayakan dirinya sendiri. Bagaimana dia boleh menjadi comel dan hangat pada masa yang sama?

Guardian: The Lonely and Great God

Siri popular Guardian: The Lonely and Great God banyak membantu Jung Hae-in mendapat perhatian pada awal kariernya. Dalam siri ini, dia memainkan watak Choi Tae-hee yang merupakan cinta pertama Eun-tak. Dia ramah, sopan, dan kelihatan bersih dengan pakaian seragam besbolnya. Melalui penampilannya, dia menjadi cinta pertama semua orang dalam satu malam dan menarik banyak kegembiraan. Dia pasti membuatkan banyak penonton ‘cair’ dengan pandangannya yang menawan dan penuh kasih sayang.

D.P. — An Jun-ho

Masih tidak cukup melihat lakonan Jung Hae-in?, jangan risau, kita akan lihat lebih banyak lakonannya dalam siri D.P. yang akan datang. Kali ini, pelakon berbakat itu akan memainkan watak yang berbeza dari beberapa peranannya yang lebih romantis. Dia akan membawa watak An Jun-ho, seorang perwira muda yang menjadi sebahagian dari anggota Deserter Pursuit Unit dan ditugaskan untuk menangkap individu yang meninggalkan pasukan tentera. Tenang dan berhati-hati, Jun-ho akan menghadapi kenyataan yang menyakitkan dari para pembolos sambil memburu mereka.

Mana satu karakter lakonan Jung Hae-in kegemaran anda? jangan lupa saksikannya dalam D.P. yang akan ditayangkan pada 27 Ogos 2021, hanya di Netflix!.

Related posts

Rating “High Class” Jatuh Ke Tahap Terendah

Zulaikha

iQiyi Dedah Trailer Terbaru Untuk K-Siri Asli Yang Akan Datang “Jirisan”

Zulaikha

Episod Terbaru “Hometown Cha-Cha-Cha” Catat Penurunan

Zulaikha

“Yumi’s Cells,” “One The Woman,” & “The Veil” Memulakan Pertarungan Rating Penonton

Zulaikha

Finale “Hospital Playlist 2” Capai Penilaian Tertinggi Sepanjang Musim

Zulaikha

iQiyi’s New Original Chinese-Language Series Rainless Love in a Godless Land Premieres On October 17th

Zulaikha

Leave a Comment