Kakimuvee – Portal Informasi Perfileman
Slot Asia Trivia

4 Sebab Untuk Menonton Lakonan Hebat Han So-hee Dalam “My Name”

Anda mungkin mengenalinya sebagai Yeo Da-kyung dalam drama The World of the Married dan sebagai Yu Na-bi yang manis dalam Nevertheless, disamping Song Kang. Dalam My Name, lakonan Han So-hee berubah 180 darjah apabila dia membawakan peranan Jiwoo, yang memasuki dunia penjahat dan menjadi penyamar sebagai polis untuk mencari pembunuh ayahnya.

Saksikan Han So-hee ketika dia meninggalkan dunia mewah dan selesa untuk lebam dan kesan darah. Ia tidak akan cantik tetapi ini akan menjadi pengembaraan yang membuatkan anda terus berada di tempat tempat duduk ketika dia keluar untuk membalas dendam.

Lihat empat sebab kenapa kita perlu lihat lakonan hebat Han So-hee dalam My Name:

1. Han So-hee sebagai Jiwoo adalah segalanya

 

Jiwoo telah menanggungnya sejak kecil, tetapi hidupnya berubah menjadi tragis ketika dia menyaksikan pembunuhan ayahnya pada hari ulang tahunnya yang ke-17. Merasa seperti dia tidak punya pilihan selain untuk membalas dendam terhadap pembunuh ayahnya, Jiwoo pergi berjumpa rakan lama ayahnya, Mujin (Park Hee-soon) – ketua sindiket pengeradan dadah terbesar di Korea – untuk meminta bantuan mencari pembunuh ayahnya.

Ketika usaha membalas dendam membawanya ke jalan yang gelap, lihat So-hee berubah dari gadis yang berada dalam kesusahan menjadi salah satu anggota organisasi Mujin yang paling tegas.

2. Han So-hee membina badan & membentuk otot untuk peranannya

Dengan mengambil inspirasi dari filem aksi yang diterajui oleh wanita seperti Atomic Blonde dan The Old Guard, So-hee mempersiapkan dirinya untuk peranan Jiwoo dengan berlatih seni mempertahankan diri, malah turut memperoleh 10kg otot dari semua latihannya. Pelakon itu juga sering membawa pisau bagi membiasakan dirinya dengan keadaan tersebut.

3. Han So-hee melakukan adegan aksinya sendiri dengan penuh emosi.

Pengarah Kim Jin-min mahu aksi dalam siri ini menjadi realistik dan menggambarkan Jiwoo sebagai agen penyamar yang mempertaruhkan nyawanya. Ia perlu menonjolkan karakter dalam keadaan terdesak untuk terus bertahan hidup, dan ini menjadikan aksinya sangat hidup di skrin. 

memperlihatkan keputusasaan watak untuk bertahan dan ia pasti hidup di layar. Tonton ketika Han So-hee secara sendirian menurunkan sekumpulan orang jahat dengan bakat dalam klip DI SINI.

Lihat bagaimana Han So-hee secara bersendirian, menumpaskan sekumpulan orang jahat dalam klip dibawah:

4. Gandingan hebat antara Han So-hee dan Ahn-Bo-Hyun.

Jiwoo dipindahkan ke Unit Narkotik dan akhirnya bergabung dengan pasukan operasi khas untuk menjatuhkan Mujin di mana dia harus seimbang antara menyiasat bos jenayahnya sendiri dan juga menjaga penyamarannya.

Di sinilah dia bertemu seorang detektif hebat, Jeon Pildo (Ahn Bo-hyun) dan mereka menjadi pasangan. Hubungan berduri mereka mengambil giliran yang mengejutkan apabila pasangan itu membuka masa lalu antara satu sama lain. Saksikan persahabatan ini berkembang dengan kepercayaan dan kesefahaman

Adakah sebab-sebab ini membuatkan anda tertarik? jangan ketinggalan untuk tonton My Name apabila ia dilancarkan pada 15 Oktober 2021, hanya di Netflix!

Related posts

“Hometown Cha-Cha-Cha” Berakhir Dengan Rating Tertinggi Sepanjang Siarannya

Zulaikha

Hometown Cha-Cha-Cha Catat Rating Hari Sabtu Tertinggi

Zulaikha

Yumi’s Cells Capai Rating Tertinggi, One The Woman & The Veil Catat Peningkatan

Zulaikha

6 K-DRAMAS YOU CAN WATCH TO HELP SOOTHE YOUR TRAVEL ITCH

Kakimuvee

iQiyi Umumkan Enam Siri Asli Korea dan Filipina

Kakimuvee

5 Sebab Kenapa The King’s Affection Akan Mencuri Hati Anda

Zulaikha

Leave a Comment